Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля: Вече съм "горд" собственик на Алфа 33 1.7 16В QV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Замърсен въздушен филтър, ниско налягане на бензина, спукана мембрана на сервото, тоест и останалите маркучи, а освен това палец , капачка, кабели, свещи, лули....
    Първо виж въздушния филтър и да не смуче въздух от някъде!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • хмм стоя и си мисля смених на две от дюзите О пръстенчетата тези които влизат в рейката -но ужким ги мерих като ги купувах но съм взел по-тънки и влезнаха много леко във рейката но пък бензин не тече-дали е възможно да не уплътняват все пак добре и да не държат налягане,защото като се замисля май от тогава стана това с оборотите?
      Alfa 145 1.4 t.s

      Comment


      • Ако мислиш че проблема е от тогава по скоро провери буксите на дюзите дали правят добър контакт вътре имат едни гумички да не липсва някоя,за О-пръстените ако не уплътняват ще тече бензин но е хубаво да ги смениш с каквито трябва щото скоро ще текнат.Откачи дебитомера има вероятност да ти дави,пробвай няколко пъти да запалиш без него. Успех

        Comment


        • Напротив!
          Гумичките, когато са нови, влизат много лесно!
          После, като се размекнат, започват да не влизат. Щом не текат, значи са си наред!
          По-добре виж при слагането на дюзите да не си
          долните гумички.
          Размера им е същия.
          Ако смуче от там въздух, не само мотора ще клати, а и...
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • ще погледна и там аз тях не ги пипах че те доста трудно се свалят,но на двете дюзи ми липсваха две по-големи гумени уплътнения стоят отдолу на дюзата,явно преди при сваляне са изгубени-не от мен де!
            Alfa 145 1.4 t.s

            Comment


            • Тия не са толкова важни! Внимавай и при наместването!
              Изобщо мазни ги с масълце, преди да ги набуташ и по-леко! Без зор.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • да да аз сед като скъсах две гумички и потече вече знам малко масълце и влизат без грам зор!
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • днеска си карам аз и тъй като последните 10 дни си я галя сменям си на 2000 оборота,днеска реших малко да и скоча на врата и ми се случиха две странни неща,по-принцип имам отговор на нещата ама все пак нека чуя и предположения на мо старшите,първото е тръгвам на първа давам гас на 6000 оборота по обортомер удря ограничител на втора на 5500 удари ограничител-тея неща мисля че би трябвало да са от самия обортомер,той в началото не работеше после го подкарах ама насичаше на около 4000 оборота? второто нещо е че педала на съединитела ми се одърви след ръчкането я спрях след това за около 10 км пробег чувствително ввзе да става все по и по твърд педала и като я спрях като пробвах си е направо като крос тренажор за трениране доста твърд стана педала,как мислите той съединитела не си е много стока като тръгвам с малко гас си притрисаше,за преплъзване имаше го май щото като я изрежех на трета и после мирише на феродо,може ли след днешното настъпване съвсем да се капа и затова така да ми се одърви съединитела?
                  Alfa 145 1.4 t.s

                  Comment


                  • Аз си мисля, че освен тиквата ти, са се одървили помпата и маркуча между помпата и цилиндъра.
                    От там може и да ти боксува съединителя!
                    Просто не връща обратно спирачната течност.
                    Има и вариянт, да си с ДОТ-3 и той да прави мизерии!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • това със ограничителя си е от оборотомера моя винаги е изключвал на 5000 и 5500 а последно време на 4100. това е едното другото е че нормално когато се двжиш на 5-та със 100км. трябва да си на 3000об/м а аз на 3000 съм със 120 другия път съм със 110км/ч. така че тва със оборотомера да не те притеснява по скоро проблема със съединителя е наожително д се разбере. а междувремено някои ако обясни каква беше процедурата със оборотомера да сподели защото ми писна и вече мисля да си сложа допалнителен!!!!!!
                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Аз си мисля, че освен тиквата ти, са се одървили помпата и маркуча между помпата и цилиндъра.
                        От там може и да ти боксува съединителя!
                        Просто не връща обратно спирачната течност.
                        Има и вариянт, да си с ДОТ-3 и той да прави мизерии!

                        Ами точно с дот 3 си е ама незнам изведнъж стана много дървен ще видя след малко как е може ли да е закипяло вътре то без това беше страшна жега и затова така да е станало?
                        А пък скоростите си влизат като позагрее ми прави впечатление че 1-ва и задна почват малко по-трудно да влизат!!!
                        Last edited by Perdaha; d.m.y г., 10:29.
                        Alfa 145 1.4 t.s

                        Comment


                        • Аз залагам на маркуча!
                          Няма какво друго да спира течността, освен ако нещо не става по вилката или съединителя.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • странна история,преди малко я покарах никакъв проблем педалчето леко-даже викам тука стана някаква мизерия неможе ама всичко е ок-засега де!дали вчера и завря чайника на течността незнам понавъртях и доста градско а то спри тръгни и баш на обед по това време беше си супер горещо,незнам но е факт че вчера така се вдърви педала че.....чак ми се схвана прасеца да натискам !
                            Alfa 145 1.4 t.s

                            Comment


                            • Няма страшно колега и моята откакто съм я взел си ги прави тези номера и сама се оправя. Един майстор ми каза че разпределителя за задните спирачки от време на време гълта въздух и може да е от там, то май и затова нещо едната не хваща.
                              A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                              Comment


                              • Истината за тези с барабаните, които нямат спирачки, и им потъва педала е, че просто не им работят тресчотките. Това с въздуха, често е просто оправдание за тези които не могат да схванат, как точно работят въпросните тресчотки.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X